Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
379

Over mij

Ik heb lang in het buitenland gewoond en veel leuke reizen gemaakt. Door een stressvolle periode en geldkrapte leek het even of ik deze leefstijl achter mij moest laten. Maar ze zeggen toch altijd dat het belangrijk is om je hobby’s weer op te pakken? Mijn hobby is nu eenmaal niet thuis op de bank zitten... Bij toeval bedacht ik een leuke challenge voor mezelf.

Over mijn reis

Ik had al twintig jaar een NS Voordeelurenkaart, inmiddels verschraald naar een Dal Voordeel abonnement. Die 40% korting buiten de spits was mooi meegenomen. Nu wilde ik toch eens de overstap maken naar een Flex abonnement, en viel mijn oog op de Dal Vrij variant. Gewoon he-le-maal gratis buiten de spits en in het weekend! Okay, het kost wel 120 euro per maand. Dus als ik 2,5 keer per week buiten de spits van Almere Poort naar Utrecht CS en weer terug reis (de prijs enkele reis met 40% korting is € 6,20) haal ik het er net uit. Maar als ik nou bijvoorbeeld eens in het weekend ga koffiedrinken in Maastricht, dan is het helemaal de moeite waard. En laat ik nou net nog een paar leuke dingen op mijn binnenland bucket list hebben staan... Overigens kun je de abonnementsvorm per maand aanpassen, dus als blijkt dat ik meer heb aan Dal Voordeel en/of Weekend Vrij, geen probleem.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: